LANGKAH PERMOHONAN
Langkah Pertama
Lengkapkan Borang Permohonan yang terdapat dalam laman web Chan Furniture dan tekan butang "Submit" setelah selesai mengisi.
Langkah Kedua
Borang yang anda hantar akan diproses setelah itu anda akan dihubungi oleh wakil daripada Chan Furniture untuk membantu anda melanjutkan permohonan.
Atau
Anda juga boleh mengunjungi cawangan Chan Furniture yang terdekat untuk mengisi borang permohonan ansuran Chan.
SOALAN LAZIM
-
Berapa pembayaran deposit?
RM0 untuk pembelian Perabot & Peralatan Elektrikal. Anda hanya perlu mula membayar harga bulanan selepas 30 hari.
​
-
Untuk CTOS boleh memohon?
Anda boleh hubungi wakil kami di cawangan untuk permohonan.
​
-
Berapa yuran permohonan?
Anda perlu membayar RM20 yuran proses selepas permohonan anda lulus. Sekiranya permohonan anda tidak lulus, yuran tidak akan dikutip.
​
-
Ansuran ini pinjaman dari bank?
Pembelian Ansuran ialah melalui Skim Ansuran Mudah CHAN iaitu 100% Ansuran Kedai.
​
-
Berniaga sendiri boleh ke memohon?
Boleh. Berniaga sendiri atau yang bergaji harian boleh memohon.
​
-
Adakah Slip Gaji diperlukan?
Jika anda berniaga atau bergaji harian, anda cuma perlu menunjukkan bukti pendapatan untuk permohonan.
​
-
Bayar habis baru dapat barang ke?
Produk akan dihantar kepada anda sebaik sahaja lulus permohonan. Pakai dulu & mula membayar selepas 30 hari.
​
-
Berapa lama tempoh bayaran Ansuran?
Kami menawarkan pembayaran ansuran dengan tempoh selama 12-30 bulan. Sila hubungi wakil cawangan kami untuk keterangan lebih teliti mengenai Skim Ansuran Mudah Chan.